آخرین اخبار
کد مطلب: 126259
منتخب مردم لردگان در مجلس مطرح کرد:
جهاد دانشگاهي؛ پيشرو در تحقيق و پژوهش
تاریخ انتشار : 1399/02/15 09:54:19
نمایش : 1412
منتخب مردم لردگان در مجلس گفت: جهاد دانشگاهي با کار جهادي گام‌هاي موثري در رفع مشکلات کشور برداشته و قطعا با حمايت مجمع نمايندگان مي‌تواند در استان نيز بيش از پيش تاثيرگذار باشد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال‌وبختياري با منتخب مردم لردگان و خانميرزا در مجلس يازدهم ديدار کرد.

سيروس رضايي، رئيس جهاد دانشگاهي استان چهارمحال‌وبختياري، در اين ديدار با تشريح فعاليت‌ها و دستاوردهاي جهاد دانشگاهي استان خواستار حمايت نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي از اين نهاد انقلابي شد و گفت: دغدغه جهاد دانشگاهي استان کمک به توسعه و پيشرفت استان با استفاده از ظرفيت‌هاي اين نهاد انقلابي در حوزه‌هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، اشتغال و تجاري‌سازي فناوري است که همه اين ظرفيت‌ها مي‌تواند در پيشبرد اهداف استان موثر باشد.

همچنين حسين باميري، منتخب مردم لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي نيز جهاد دانشگاهي را پيشرو در تحقيق و پژوهش دانست و گفت: جهاد دانشگاهي با کار جهادي گام‌هاي موثري در رفع مشکلات کشور برداشته و قطعا با حمايت مجمع نمايندگان مي‌تواند در استان نيز بيش از پيش تاثيرگذار باشد.

باميري با تاکيد بر حمايت از جهاد دانشگاهي گفت: چه در سطح استان و چه در سطح کشور آماده کمک و حمايت از جهاد دانشگاهي بوده و قطعا در مجلس نيز از اين نهاد حمايت خواهم کرد.

انتهاي پيام630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس